Prehrana namirnicama biljnog podrijetla u trudnoći

| More

Planirate ili već čekate bebu i želite joj pružiti najbolji početak za odrastanje i razvoj? Mnogi budući roditelji, kao i oni koji to tek planiraju postati, imaju brojna pitanja o tome kakva je prehrana najbolja u trudnoći, i za dijete i za majku.

Kako biti vegetarijanka ili veganka u trudnoći? U kojoj se hrani nalaze folna kiselina, željezo i kalcij? Što konkretno jesti u trudnoći? Koje su prednosti veganske trudnoće? Kako spriječiti ili olakšati jutarnje mučnine? Što treba moja beba da bi rasla zdravo? Koliko vitamina B12 trebam uzimati? Kada uvesti dohranu djeteta i čime hraniti bebe i djecu?

U subotu 16. siječnja 2016. mag. nutricionizma Ivana Šimić dat će odgovore na ta i mnoga druga najčešća pitanja, kao i korisne savjete o veganskoj trudnoći, odnosno o prehrani namirnicama biljnog podrijetla. I sama trenutačno trudnica, nutricionistica Šimić pokazat će pripremu nekoliko jednostavnih i nutritivno bogatih jela od namirnica biljnog podrijetla. Polaznici radionice dobit će i tiskane materijale, što će im omogućiti kvalitetniji pristup prehrani u trudnoći i nakon rođenja djeteta.

Na trosatnu radionicu (od 11 do 14 sati) dobrodošli su svi, neovisno o svojim prehrambenim navikama, jer informacije o zdravoj veganskoj trudnoći korisne su i za one koji još nisu prešli na vegansku prehranu. Minimalna donacija za prisustvovanje radionici je 20 kuna.

Pozivamo buduće mame, tate, bake, djedove, prijatelje i ostale da ispune prijavnicu za sudjelovanje na radionici:

Prijavnica za radionicu o veganskoj trudnoći

Ime i prezime:*

E-mail adresa:*

Telefonski broj:*

Poštanska adresa:*

Spol:*

Dob:*

Kada ste postali vegetarijanac/vegan ili još niste nijedno od navedenoga?:*

Trudna sam (napišite koliko):*

Planiram trudnoću:*

Već imam dijete iz veganske trudnoće:*