25.07.18. Prodaja živih životinja u trgovačkim lancima

| More

Ovaj dopis poslali smo 25. i 26. srpnja 2018. sljedećim trgovačkim lancima: METRO Cash & Carry, Plodine, Konzum, Narodni trgovački lanac, Lidl Hrvatska, Tommy, Kaufland Hrvatska, Istarski Supermarketi, Ultra gros i SPAR Hrvatska.

Poštovani,

obraćamo Vam se povodom kampanje „Poštujmo naše more” koju provodimo u suradnji s međunarodnom organizacijom Eurogroup for Animals, a u kojoj bez financijskih izdataka možete sudjelovati.

Držanje živih životinja (riba i rakova) u trgovinama nije izrijekom regulirano zakonskim odredbama Republike Hrvatske. Vi kao pravna osoba možete samostalno odlučiti što poduzeti po tom pitanju, odnosno hoćete li ribe držati u Vašoj ponudi i pod kojim uvjetima.

Vjerujemo da dijelite naše mišljenje da držanje i ubijanje životinja u prostoru trgovine za značajan broj kupaca predstavlja mučan prizor koji ih odbija od kupnje, a za životinje to znači produljenu agoniju i patnju prije ionako teške i nasilne smrti. Vjerujemo da se slažete da trgovine ne bi trebale biti mjesta gdje će se žive životinje mučiti i ubijati.

Pozivamo Vas i molimo da svoju poslovnu etiku proširite te unatoč zakonskim manjkavostima pokažete da kao trgovački lanac razumijete i uvažavate nužnost zaštite životinja, ne dozvoljavajući prodaju živih životinja u Vašim trgovinama. Na taj način osim direktne pomoći životinjama izgradili biste dodatno Vaš ugled te odbacili bilo kakvu mogućnost da se u Vašim trgovinama zatočavaju, muče ili ubijaju životinje, sada i u budućnosti.

Stojimo Vam na raspolaganju za suradnju i sve Vaše prijedloge te Vas molimo da nam se povratno javite vezano za našu zamolbu.

Srdačan pozdrav,


Bernard V. Franolić
Prijatelja životinja


U Zagrebu, 25. srpnja 2018.

Odgovor LIDL:

Poštovani,

Zahvaljujemo na Vašoj zamolbi za sudjelovanje u kampanji „Poštujmo naše more“.

Lidl Hrvatska, unutar svoje prodajne mreže i unutar svojeg asortimana proizvoda, kupcima ne nudi mogućnost kupnje živih životinja niti drži žive životinje u svojim trgovinama.

Nadalje, Lidl Hrvatska podržava odgovorno ophođenje s proizvodima od morskih životinja i ribe te se zalaže za zaštitu i očuvanje morskih ekosustava diljem svijeta. Navedeno dokazuje naš odabir dobavljača od kojih prednost imaju oni koji riblje proizvode isporučuju iz održivog ribolova i akvakulture te plavi MSC žig koji garantira da riblji proizvodi potječu iz održivog ribarstva koje osigurava prirodnu ravnotežu morskog okoliša, a kojeg ima većina naših proizvoda.

Nadamo se da uviđate da svojom poslovnom etikom brinemo i podržavamo održiv način poslovanja kako u pogledu prodajnog asortimana općenito, tako i u pogledu morskih životinja i ribe.

S poštovanjem,
Sektor korporativnih komunikacija
Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.

Odgovor Kaufland

Odgovor Kaufland [ 743.27 Kb ]

Odgovor Tommy

Odgovor Tommy [ 507.95 Kb ]

Vezane teme

Također pogledajte

Akcije

Reakcije, zahtjevi i prijave

Facebook preporuke

Preporučujemo AVALON web hosting