07.07.14. Ljeto prolazi, prijatelji ostaju

| More

Darijo Brzoja i Indie nova su zaštitna lica ljetne kampanje Prijatelja životinja

- Poznati meteorolog u kampanji 'Obitelj na more, a pas na ulicu?': Ne napuštajte životinje!

Studija objavljena u časopisu Current Biology potvrdila je poznatu uzrečicu da je pas najbolji čovjekov prijatelj. Tijekom istraživanja uspoređivale su se moždane funkcije ljudi i pasa, a rezultat je bio da obje vrste doživljavaju emociju pri komuniciranju, odnosno pokazuju jesu li tužni ili sretni.

Budući da psi, kao i ostale životinje, imaju emocije i osjećaju, iznimno je okrutno poigravati se njima i u njima izazivati osjećaj napuštenosti, osamljenosti, bezvrijednosti... To je upravo ono što neki ljudi čine napuštajući svoje najbolje prijatelje. Odbačeni psi i mačke prepušteni su gladi, žeđi, ranjavanju i smrti u prometu. Stoga je napuštanje životinja prepoznato kao poseban oblik zlostavljanja životinja i kažnjivo je novčanim iznosom do 15.000 kuna.

Prijatelji životinja već godinama uoči godišnjih odmora skreću pozornost na ovaj problem kroz kampanju 'Obitelj na more, a pas na ulicu?!', a ove godine njihovu apelu priključio se Darijo Brzoja. Mladi meteorolog i popularni voditelj vremenske prognoze novo je zaštitno lice ljetne kampanje udruge Prijatelji životinja.

Kako je Brzoja po svojoj životnoj opredijeljenosti vegan, svoje suosjećanje prema svim životinjama objašnjava riječima: 'Smatram da je najviši oblik humanosti dati glas onima koji ga nemaju. I zato je sudjelovanje u ovoj kampanji Prijatelja životinja za mene čast, ali i prirodni nastavak moje životne filozofije: ljubav i suosjećanje prema ljudima, životinjama i cijelom ovom našem malom plavom planetu.'

Darijo Brzoja i njegov novi prijatelj, pas Indie iz Skloništa za nezbrinute životinje grada Zagreba u Dumovcu, pojavljuju se na jumbo i City Light plakatima u hrvatskim gradovima, potičući sve sloganom 'Ljeto prolazi, prijatelji ostaju' da nikada ne ostavljaju životinje. Kao predstavnik napuštenih pasa, Indie poziva ljude da, umjesto kupnje, udome nekog od brojnih pasa u skloništima, čija ljubav i privrženost nemaju cijenu.

U Hrvatskoj su i dalje tijekom cijele godine, a osobito tijekom ljetnih mjeseci, prisutni velik broj napuštenih životinja i nedostatak skloništa za napuštene životinje s politikom neubijanja, a nedostaju i programi edukacije i udomljavanja. Darijo Brzoja i Prijatelji životinja apeliraju na građane da ne napuštaju svoje životinjske članove obitelji nego da ih tijekom godišnjih odmora povedu sa sobom na ljetovanje ili ih zbrinu osiguravši im privremen smještaj kod obitelji, prijatelja, nekoga tko će ih pričuvati ili u hotelu za pse.

Darijo Brzoja vjeruje da je to, uz samo malo dobre volje i pravodobna planiranja, moguće: 'Za mene je "pas = obitelj", no postoje i oni koji na to tako ne gledaju. Kako živimo u vrlo uzbudljivom razdoblju razvoja društva, vjerujem da se srca ljudi otvaraju i da ovakve kampanje u budućnosti neće više biti potrebne.'

Toplinu odnosa Darija i Indija zabilježio je na fotografiji za ovaj plakat Goran Matijašec, dok se za Darijev izgled pobrinula vizažistica Nives Spajić. Plakat je dizajnirala Maja Zaklan.

Kampanja je realizirana u suradnji i uz potporu Gradskog ureda za poljoprivredu i šumarstvo Grada Zagreba, Skloništa za nezbrinute životinje grada Zagreba u Dumovcu, Europlakata, Arta, Studia Zale, Vector Designa, Avalona i Nove TV.

Ljeto prolazi, prijatelji ostaju 1 [ 658.24 Kb ]Ljeto prolazi, prijatelji ostaju 2 [ 1.29 Mb ]

Vezane teme

Također pogledajte

Akcije

Reakcije, zahtjevi i prijave

Facebook preporuke

Preporučujemo AVALON web hosting