Intervju s bio&bio trgovinama
1. Prodajom eko i veganskih proizvoda bavite se već više od 30 godina. Što Vas je tada potaklo da se usmjerite na proizvode koje konzumira manja skupina potrošača?
bio&bio je nastao iz ideje osobne ekologije, koju je još 80’ih godina promovirao Zlatko Pejić, kreator koncepta bio&bio trgovina, a podrazumijeva da je zdrav pojedinac preduvjet zdravog okoliša.
2. Što biste istaknuli kao glavne ideje koje biste voljeli promovirati svojim primjerom poslovanja i otvaranja tako specifičnog tržišta?
Cilj nam je zainteresirati ljude za zdrave stilove življenja, za organske proizvode te za etičnost u poslovanju, u cijelom dobavljačkom lancu, te potaknuti interes za odabir vege namirnica koje donose užitak i zdravlje, a zbog kojih nitko nije patio.
Ono što je specifično za naše poslovanje je kontinuirana edukacija – kako kupaca i tržišta, tako i naših zaposlenika. Naši zaposlenici su i osobno motivirani za ovakav lifestyle, mnogi su rekreativci, biciklisti, sportaši, nutricionisti... i svi oni se neprestano educiraju. Zato nose titulu bio&bio savjetnika te ćete neke od njih upoznati na našem štandu na ZeGeVege festivalu.
3. Što ćete ove godine ponuditi kao izlagači u sklopu ZeGeVege festivala?
Ondje ćete naći neke od naših najpopularnijih veganskih eko certificiranih proizvoda, a predstavit ćemo i jedan od prvih brandova eko kozmetike na svijetu, danski Urtekram, koji nosi najbolje certifikate, uključujući i oznaku "Vegan".
Pozivamo vas također na Makronovina predavanja kako biste saznali više o cjelovitom utjecaju koji hrana ima na život.