Mali oglasi - Udomljuje se

Ako imate životinju koju želite udomiti svoj oglas ostavite u ovoj kategoriji.

Fiona traži novi dom 01.03.2015.

Fiona traži novi dom [ 37.04 Kb ]Udomljava se maca stara 5 mjeseci. Izuzetno je draga, mirna i umiljata. Zdrava je, vesela, zaigrana i uredna. Naučena na život u stanu i suživot s manjim psima. Udomljava se u stan ili kuću bez nekontroliranih izlazaka van uz potpisivanje ugovora i obaveznu sterilizaciju. Maca se nalazi u Zagrebu.
Kontakt: 091/797-1092

HITNO stenci traze dom 04.03.2015.

HITNO stenci traze dom [ 24.07 Kb ]8 malih preslatkih buhtlica koje je netko okrutno odvojio od mame i bacio u polje trebaju vasu pomoc. Stari su samo 2 mjeseca i trenutno se nalaze na sigurnom, ali hitno traze topli dom gdje ce biti prihvaceni kao clan obitelji. Ako ima koja dobra dusa koja bi mogla makar 1 sklonit privremeno ili ako netko zeli najboljeg prijatelja zauvijek, javite se. Psici su trenutno smjesteni u Valpovu. Za sve ostale informacije javite se na mail ivanaljubi@gmail.com ili br. 091 601 5691
Kontakt: 091 601 5691

Patuljasti pinc 05.03.2015.

udomljavam zenkicu patuljastog pinca stara 2,5 mjeseca sa djecom odgojena mama pinc vrh,leglo tata mali pasic manji od pinca al je kujica izgledom na pinca,crna,slike na upit
Kontakt: 0921655314

udomljuje se SAYRE 05.03.2015.

udomljuje se SAYRE [ 24.92 Kb ]Udomljuje se SAYRE – curica iz Zagreba, rođena oko 25.5.2014. Kod tete čuvalice živi u stanu, bez izlazaka van. U zauvijek dom dolazi veterinarski pregledana, očišćena od svih parazita, zdrava, STERILIZIRANA i FIV/FeLV negativna. Sayre je trebala biti uhvati-steriliziraj-vrati mica i zadržati se u mojoj kupaoni svega nekoliko dana, tek toliko da se oporavi od sterilizacije. Ali je zbog njenog karaktera ovaj "vrati" dio plana pao u vodu. Ona je tzv. blesavo pitoma mica, što znači da nije nimalo plaha i da se već pri prvom susretu s nepoznatom osobom baca na leđa da ju se mazi i pritom prede. Jako je mazna i željna kontakta s ljudima. Dok je živjela na ulici, trčala je za prolaznicima. Također je jako cool, tj. staloženo prihvaća promjene – nije ju uznemirilo kad sam ju tek uhvaćenu smjestila u kupaonu, ni kad joj je prišla moja psica-obožavam-mice-blesavica, ni kad je vidjela mačju ekipu kod mene. Kod veterinara se ponaša jako pristojno, na stolu ju se ne treba ni držati. U slučaju da s fotki nije dovoljno jasno, pretežno je bijela, s nekoliko pepeljastosivih mrlja i repom. Jedna mrlja ima oblik srca, a mrlje na stražnjim nogicama izgledaju kao zakrpe na laktovima. :) Sayre se udomljuje u kućne uvjete, a to znači da se ne udomljuje kao vanjska mačka, dvorištarka, garažarka i sl., nego kao KUĆNI ljubimac i član obitelji, kojeg će udomitelj držati u sigurnim uvjetima, adekvatno hraniti i osigurati joj veterinarsku skrb tijekom života. Udomljuje se uz provjeru uvjeta, što znači da će ju teta čuvalica osobno dovesti u novi dom. Naravno, svi zainteresirani za Sayre su dobrodošli posjetiti ju kod tete čuvalice! KONTAKT: 098 205049
Kontakt: 098205049

udomljuje se BRIONY 05.03.2015.

udomljuje se BRIONY [ 24.17 Kb ]Udomljuje se BRIONY – curica iz Zagreba, rođena oko 5.9.2014. Kod tete čuvalice živi u stanu, bez izlazaka van. U zauvijek dom dolazi veterinarski pregledana, očišćena od svih parazita, zdrava i STERILIZIRANA. Briony je živjela s mamom Grickom, tetom ili bakom Frendicom, mačićima iz istog legla i još ponekom pridošlicom na ulici, ali imaju zaklon i hrane ih u jednom dvorištu. Ljudi čije je to dvorište bi vjerojatno rekli da su to njihove mačke, ali ja se ne bih složila da imaju pravo svojima nazivati mačke samo zato što su im u dvorište stavili kutiju i košaru i zato što ih hrane svakakvom hranom – stari kruh, ostaci njihove hrane ili najnekvalitetnija suha mačja hrana. Mice ionako non-stop lunjaju ulicom i obilaze mjesta gdje ih drugi ljudi hrane. Moju ponudu da ih besplatno kastriram su izignorirali. Naravno da nisam mogla gledati kako mi se pred očima non stop pojavljuju novi mačići, koji onda žive glistavih trbuha, bolesnih očiju, upitno koliko siti, i koji nestaju ili ih gaze auti. Pa sam odradila 5 x uhvati-steriliziraj. Gricka i Frendica su vraćene jer su već odrasle, poprilično plahe i nesocijalizirane - obje su ulovljene na jedvite jade, iz tko zna kojeg pokušaja, zamkom i mrežom. Od ukupno 9 mačića iz dvaju legala, najviše sreće imaju proljetni Lois te jesenje Briony i Huxley Anne. Huxley Anne je već udomljena, a Briony i Lois uživaju kod zajedničke tete čuvalice. Briony je razigrano mačulence - igra se sa svime što joj dođe pod šape - mahalicom, zgužvanim papirićem, laserom... Voli se igrati i sama i s drugim micama na čuvanju, pogotovo sa svojim (polu)bracom Loisom. Nije plaha, nego kad dođu nepoznati gosti, radoznalo dolazi provjeriti što se događa. Općenito je jako radoznala, u stopu prati sva događanja. Primijetili smo i da ima izrazito jak imunitet – ona nam je prva mica koja od trena kad je sklonjena s ulice nije imala ama baš ni najmanji zdravstveni problem. Ostala je zdrava čak i kada su se mace oko nje razboljele. Voli jesti i osjetno je veća od seke Huxley Anne iz istog legla. Briony se udomljuje u kućne uvjete, a to znači da se ne udomljuje kao vanjska mačka, dvorištarka, garažarka i sl., nego kao KUĆNI ljubimac i član obitelji, kojeg će udomitelj držati u sigurnim uvjetima, adekvatno hraniti i osigurati joj veterinarsku skrb tijekom života. Udomljuje se uz provjeru uvjeta, što znači da će ju teta čuvalica osobno dovesti u novi dom. Naravno, svi zainteresirani za Briony su dobrodošli posjetiti ju kod tete čuvalice! KONTAKT: 098205049

udomljuje se SAŠA 05.03.2015.

udomljuje se SAŠA [ 12.47 Kb ]Udomljuje se SAŠA – dečko iz Zagreba, rođen oko 12.11.2014. Kod tete čuvalice živi u stanu, bez izlazaka van. U zauvijek dom dolazi veterinarski pregledan, očišćen od svih parazita i zdrav. Saša je plaha maza. Zbog plahosti želi nježne i strpljive udomitelje koji će se htjeti potruditi oko njega i biti voljni poslušati savjete njegove tete čuvalice. Unatoč plahosti, velika je maza, i teti čuvalici se sam uvaljuje na maženje. Posebno voli mačke, ma obožava, špica mu je maziti se o bilo koju, sve ih obožava. Od prvog trena kod tete čuvalice mu se lice ozari čim vidi bilo koju od mica kod nje. Osim maziti, s micama se voli i igrati, ali nije pretjerano aktivan, više voli dobar zajednički spavanac. Saša se udomljuje u kućne uvjete, a to znači da se ne udomljuje kao vanjski mačak, dvorištarac, garažarac i sl., nego kao KUĆNI ljubimac i član obitelji, kojeg će udomitelj držati u sigurnim uvjetima, adekvatno hraniti i osigurati mu veterinarsku skrb tijekom života. Udomljuje se uz provjeru uvjeta, što znači da će ga teta čuvalica osobno dovesti u novi dom. Naravno, svi zainteresirani za Sašu su dobrodošli posjetiti ga kod tete čuvalice! KONTAKT: 098 205049
Kontakt: 098205049

Umiljata maca Bela 18.03.2015.

Udomljujemo trogodišnju macu, isključivo za život u kući. Vrlo je vesela i razigrana. Sterilizirana i očišćena od parazita. Područje Rijeke
Kontakt: 095/8233-332
Kontakt: 095 8233 332

SIMBA - pogledaj me srcem maca 19.03.2015.

SIMBA - pogledaj me srcem maca [ 22.85 Kb ]Ne znam ni kako se to dogodilo da sam ostala sama jer sam bila premala da bih se sjećala. Ali znam da sam drhtala jer nigdje nisam mogla naći mamu a bojala sam se buke i auta koji su jureći prolazili. I puno ljudi je prolazilo, ja sam trčkarala za njima da me odvedu mojoj mami i sa svima sam se htjela pomaziti, ali nitko nije ni zastao... Možda me nisu vidjeli jer sam bila premala? Tad me nešto jako udarilo i odbacilo u visoki grm. Plakala sam no nitko me nije čuo. Jedva sam se provukla kroz grmlje van i iz svega glasa počela vikati.. Mijauuuuuuuuu! Tad se pojavio jedan deda i takvu me ponio u svoj Dom. Bila sam par dana s njim, i iako me jako bolilo nije bilo ni auta ni buke-i bilo je lijepo. No rekli su da je to Javni dom za starije ljude i tamo nisam mogla ostati. Ali kažu da mačići bez mame često dobiju anđele čuvare, pa sam i ja dobila 2 anđelice koje brinu o meni. Sad sam vam ja na sigurnom,imam i psa i anđelicu koja mi daje sve obroke. Dobra je jako, daje finu papicu, a i wc je uvijek besprijekorno čist. Ah, da, na žalost od onog udarca s početka priče stradala je moja nogica. I koliko god su se anđelice trudile spasit je kažu da me ovih dana čeka amputacija jer ovakva nogica kakva jest ne služi kako bi trebala. Ma taj hendikep vam mene ne smeta i kažu da sam ustvari vrlo okretna baby mica na kojoj se ne primjeti da nogica ne funkcionira. Ja sam vam hrabrica. I nakon svega proživljenog ne bojim se ničega (hm...možda sam malo). I kažu da se za mene ništa u mom malom životu neće promijeniti: i dalje ću se igrati, skakati i grliti te. S tri šapice. No, tu gdje sam nema tu trajnog mjesta za mene. Ja moram naći zauvijek dom kako bi moja anđelica opet spasila neko drugo potrebito mače. Možeš li me upravo ti pogledati srcem? ******** Mala Simba ima 10 mjeseci, zdrava je, cijepljena , sterilizirana i očišćena od parazita... Naučena je na pijesak ... Voli društvo drugih mačaka i nježnih pasa. Njena čupava seka pas nije lajavica tako da je lavež nešto na što će se s vremenom priviknuti... Poštuje ''kućnu hijerarhiju'' čupavaca i nema potrebu dominirati i biti ''glavna mačka u kući'' ... Voli se maziti, spavati u krevetu ,igrati sa drugim životinjicama i ljudima , ali je i dosta samostalna maca koja ce zaspati u kupaoni na veš mašini i igrati se i zabavljati sama ... Energična je , izuzetno zaigrana i bez obzira na svoj ''hendikep'' brza ko mala munja... Iako malo sramežljiva na prvu , Simba izrasta u savršenu malu kraljicu... ♥ Udomljava se u Zagreb, u stan bez izlazaka van. Veterinarska skrb je obavezna. Više fotkica na linku : https://www.facebook.com/iva.nenadic.9/media_set?set=a.10153081955122342&type=1&pnref=story
Kontakt: pigislave4@gmail.com

mladi psić traži dom 21.03.2015.

mladi psić traži dom [ 21.36 Kb ]Ovaj mladi mužjak već danima luta mojim susjedstvom, u Slatini. Razigran je i drag, vrlo miroljubive naravi. Čim nas vidi, želi se maziti i igrati i ne može dočekati da opet dođemo makar na pet minuta da ga pomazimo. Navikao je na ljude, pa pretpostavljam kako ga je netko ostavio. Mi ga ne možemo zadržati jer već imamo psa i mačku doma, a samo je pitanje vremena kad će ga netko odvesti veterinaru gdje će završiti boxu, a možda i gore. Pa ukoliko ga neka dobra duša želi udomiti, neka mi se javi. Hvala! :)
Kontakt: 033553169

Lina daje šapu... a može i sve četiri :) 25.03.2015.

Lina daje šapu... a može i sve četiri :) [ 22.25 Kb ]Mješanka njemačkog ovčara, stara oko 4 godine, daje se u dobre ruke, isključivo u stan. Aktivna je, uživa u šetnjama i traži odgovornog ljudskog prijatelja... Cijepljena je i kastrirana.
Kontakt: 091 516 4765

Naomi, umiljata ljepotica traži dom!!! 25.03.2015.

Naomi, umiljata ljepotica traži dom!!! [ 24.35 Kb ]Naomi nije kao njezina imenjakinja sa modnih pista imala sjajan život, nju je kao štene netko izbacio iz auta prošle jeseni pa nek se snađe...očito je to bilo jako traumatično iskustvo jer ju slijedećih mjeseci nitko nije mogao uloviti, došla bi blizu na metar-dva, nervozno mahnula repićem i pobjegla na sigurno. Bogzna kako je preživjela zimu i snijeg i hladnoću i glad i strah...jedne lijepe subote krajem siječnja smo otišli po nju jer je bilo vidljivo da će Naomi uskoro postati mama. Naravno, nismo imali pojma hoćemo li ju uopće vidjeti, hoće li nam dopustiti da joj priđemo blizu a još manje povedemo sa sobom, ali ona kao da je znala da smo joj došli pomoći, i iako se tresla od straha toliko da nije mogla hodati, nije se bunila kada smo ju smjestili u topli auto i odvezli na sigurno. 01.02. je postala mama, donijela je na svijet šest predivnih djevojčica, neke su već u novim domovima a neke će uskoro biti udomljene. I naravno, došlo je vrijeme da i mami potražimo novi dom, ali ne bilo kakav, nego najbolji, gdje će biti posebno voljena, pažena i mažena, gdje će znati cijeniti koliko je divna, draga, nenametljiva, gdje će se smijati i veseliti zajedno sa njom, i gdje će joj pružiti zaštitu i sigurnost zauvijek. Naomi je mlada, stara tek 8-9 mjeseci, izgledom podsjeća na retrivera ali je puno manja, teška je svega 12 kg. Ima prekrasnu gustu svilenkastu dlaku - prava je ljepotica i zato je dobila ime Naomi :-)
Kontakt: 091 377 2682 ili 098 817 831

Neli, crnobijela pahuljica traži dom! 25.03.2015.

Neli, crnobijela pahuljica traži dom! [ 23.13 Kb ]Neli, preslatka bebica rođena 01.02.2015, razigrana, umiljata, znatiželjna traži obitelj koja će ju prihvatiti kao svog člana. redovito je čišćena od unutarnjih parazita sa 2,4 i 6 tjedana, samostalno jede namočene keksiće. Udomljava se uz provjeru uvjeta i potpisivanje ugovora. Nalazi se u Zagrebu ali se prijevoz može organizirati.
Kontakt: 0913772682 ili 098817831

Nikita, mješanka u tipu labradora traži dom! 25.03.2015.

Nikita, mješanka u tipu labradora traži dom! [ 21.66 Kb ]Nikita, preslatka bebica rođena 01.02.2015, razigrana, umiljata, znatiželjna traži obitelj koja će ju prihvatiti kao svog člana. redovito je čišćena od unutarnjih parazita sa 2,4 i 6 tjedana, samostalno jede namočene keksiće. Udomljava se uz provjeru uvjeta i potpisivanje ugovora. Nalazi se u Zagrebu ali se prijevoz može organizirati.

Udomite mladu macu. 26.03.2015.

Udomite mladu macu. [ 24.66 Kb ]Mlada maca iz Splita od oko 6 mjeseci traži dom. Može biti u dvorištu ili u stanu. Sterilizirana je i očišćena od parazita. Jako je pitoma i mirna. email: ena.pamukovic@gmail.com
Kontakt: 091 940 26 42

Kategorije

Predaja oglasa

Kategorija:

Naslov:*

Kontakt:*

Tekst:*

Slika:

NAPOMENA OGLAŠIVAČIMA: Molimo da kod oglašavanja oglas predajete samo jedanput!
Vaš oglas će biti objavljen najkasnije u roku od 24 sata.