Natječaj Design Against Fur

| More

Kao suosjećajni kreatori, možete učiniti puno za milijune životinja! Pozivamo vas da sudjelujete u ovom važnom suosjećajnom natjecanju u dizajnu.

Napravite kreativan, snažan plakat ili animaciju koji prenosi poruku da je nošenje krzna okrutno i nepotrebno.

Želimo da moderan svijet prigrli sve životinje i ne žrtvuje ih ubijanjem zbog nošenja njihove kože. Želimo da nam pomognete da to ostvarimo.

Vaši će radovi biti ocijenjeni od strane stručnjaka dizajna i marketinga i potencijalno korišteni u nacionalnim i međunarodnim kampanjama za zaustavljanje okrutne trgovine krznom. Pobjednici će primiti prikladne gotovinske nagrade , a pohvaljeni studenti će primiti pohvale za svoj portfolio. Pobjednički radovi će biti promovirani na razini državnih i međunarodnih web stranica, na izložbama i on-line izložbama.

Tema natjecanja:

U natjecanju DAF 2010 želimo da usredotočite svoj rad na korištenje zečeva u industriji krzna.
Svake godine 10 milijuna zečeva je uzgojeno u skučenim uvjetima da bi nakon toga bili brutalno ubijeni kako bi se njihovo krzno koristilo kao ukrasi na jaknama, ovratnicima, čizmama, rukavicama i šalovima. Njihovo krzno također se koristi za izradu igračaka, plišanih životinja, ukrasa, nakita, igračaka za kućne ljubimce, dekica i ostalih proizvoda.

Najčešća je pogrešna pretpostavka da je zečje krzno nusproizvod mesne industrije. To nije točno. Ista etička i moralna pitanja koja se odnose na krzno drugih životinja odnose se i na krzno zečeva.

U natjecanju DAF 2010 vaš rad treba prenijeti poruku da je krzno, konkretno uzgoj i ubijanje zečeva zbog krzna, okrutno i nepotrebno.

Možete koristiti samo slike koje ste sami napravili, ne možemo prihvatiti korištenje slika u vlasništvu trećih osoba, uključujući i slike kupljene od agencija.

Cilj:

Učinite krzno nemodernim. Uvjerite potrošače da je ubijanje životinja zbog njihova krzna modni faux pas.

Ciljana publika:

One su modno osviještene žene od 18-30 koje imaju prilično visoka primanja i koje vole trošiti na odjeću i dodatke - često kupujući u prodavaonicama visoke mode, robnim kućama i dizajnerskim prodavaonicama. One su društvene i ambiciozne i ponose se dobrim izgledom. One si često udovoljavaju čitanjem modnih časopisa i vrlo su modno osviještene. One uvijek nastoje biti u doticaju s posljednjim trendovima.

Mnogi potrošači naivno vjeruju da je krzno koje se prodaje u prodavaonicama lažno. Neki potrošači i ne znaju da kupuju pravo krzno jer je sada ošišano i obojeno i ponekad tkano ili pleteno da izgleda kao tkanina i reklamirano kao tkanina radije nego koža ili krzno životinje.
Neke potrošače jednostavno nije briga o patnji životinja u proizvodnji komada odjeće ili ukrasa od krzna. Njih samo zanima ono za što modna industrija kaže da je 'moderno'.

Činjenice o krznu:

Broj životinja ubijenih zbog krzna:

Lane 6-8
Puma 6-8
Magarac 6-8
Tuljan 6-10
Jazavac 10-12
Vidra 10-16
Lisica 10-20
Ozelot 12-18
Pas 15-20
Ris 16-22
Klokan 20-30
Domaća mačka 20-30
Janje 25-45
Nutrija 26-34
Rakun 30-40
Nerc 30-70
Zec 30-40
Kuna 50-60
Samur 60-70
Tvor 60-70
Činčila 30-200
Vjeverica 200-400

Izvor: Rauchwarenhandbuch

Vezane teme

DAF 2009 - Yoon Kyung Eom - 1st [ 52.75 Kb ]

Također pogledajte

Akcije

Web reference

Facebook preporuke

Preporučujemo AVALON web hosting