Intervju s dm-om 2024.

| More

SUGOVORNIK: Ivan Horvat, voditelj marketinga i OCR-a dm-a za regiju Adria

Raduje nas što će dm i ove godine sudjelovati na ZeGeVege festivalu održivog življenja. S kojim ćete se brendovima i proizvodima predstaviti 6., 7. i 8. rujna?

dm s ponosom sudjeluje na 16. ZeGeVege festivalu te ćemo tijekom tri festivalska dana posjetiteljima predstaviti raznoliku ponudu veganskih proizvoda naših robnih marki. U svakom segmentu poslovanja dm-a, nastojimo pridonijeti razvoju održivije budućnosti te, vodeći se tim ciljem, kontinuiramo obogaćujemo i našu ponudu osviještenih i održivijih proizvoda. Veseli nas što ćemo posjetiteljima ZeGeVegea dodatno približiti ponudu proizvoda dm marke alverde koja ove godine slavi 35 godina postojanja tijekom kojih se pozicionirala kao sinonim za prirodnu kozmetiku provjerene kvalitete. Usto, posjetiteljima ćemo predstaviti jedinstvene proizvode prirodne kozmetike marke no planet b, ekskluzivno dostupne u dm-u, čija proizvodnja se oslanja na upcycling, odnosno korištenje sirovina, poput koštica marelice i taloga kave, koje bi inače bile odbačene kao otpad. Naravno, ni ova godina na ZegeVegeu neće proći bez predstavljanja prehrambenih proizvoda dm marke dmBio koja je, od pokretanja 2015. godine do danas, postala jedna od omiljenih marki osviještene prehrane među hrvatskim potrošačima. Marka dmBio danas broji više od 500 proizvoda u 80 robnih grupa, čiji se sastojci pomno biraju iz ekološkog uzgoja te ne sadrže pesticide, boje, umjetne arome i konzervanse.

Kao tvrtka, poštujete posebnu odgovornost prema kupcima i okolišu. Posebno nam je zapela za oko vaša kampanja o osviještenoj prehrani. Možete li reći nešto više o tome?

Načela održivosti integrirana su u svaki segment poslovanja dm-a te se njima kontinuirano vodimo kako bismo razvili nova rješenja i inicijative te, u skladu s promjenama navika, našim kupcima ponudili održivije odabire, kako u prodavaonicama dm-a, tako i u dm online shopu. Jedan od primjer posvećenosti dm-a održivom poslovanju je i naša marka dmBio koja nudi širok izbor veganskih, bezglutenskih prehrambenih proizvoda kao i onih bez laktoze, osiguravajući izvrstan omjer cijene i kvalitete, koju potvrđuje činjenica da sve veći broj proizvoda dmBio nosi oznaku Demeter te ima certifikat Naturland. Budući da je jedan od temeljnih ciljeva dm marki da proizvodi dokazane kvalitete budu dostupni što većem broju kupaca, ove godine odlučili smo se na dodatno ulaganje u cijene. Naime, u sklopu kampanje koja je počela još u lipnju, gotovo 500 proizvoda marke dmBio ima novu, povoljniju cijenu, a većina proizvoda snižena je za više od 15 posto, kao dio našeg koncepta Dobre cijene u svako vrijeme, kojim dm jamči povoljniju cijenu tijekom najmanje četiri mjeseca. Time smo ekološke prehrambene proizvode iz ponude dm-a učinili dostupnima još većem broju naših kupaca, u želji da ih podržimo u stvaranju osvještenijih prehrambenih, ali i životnih navika.

Imate li neka iznenađenja koja pripremate za posjetitelje, a koja biste voljeli podijeliti s nama?

Prije svega, želim reći da nam je drago što je i ove godine na ZeGeVege festivalu s nama chefica Nastasja Chiara Petrić, s kojom imamo vrlo uspješnu višegodišnju suradnju. Nastasja će tijekom petka popodne i subote ujutro s posjetiteljima imati degustaciju prigodnih veganskih zalogaja za čiju će pripremu koristiti i neke od proizvoda marke dmBio. U ponudi će biti slatka i slana veganska jela, stoga pozivam posjetitelje da u petak od 17 do 19 sati, subotu i nedjelju od 10 do 12 sati svrate do izložbenog prostora dm-a gdje će, u skladu sa svojim prehrambenim navikama, svatko pronaći nešto što će mu oduševiti nepce.

Vezane teme

Akcije

Facebook preporuke

Preporučujemo AVALON web hosting