17.05.07. Ljepota izvire iz suosjećanja

| More

Ivana Radovniković i Damir Hoyka u akciji udruge Prijatelji životinja

- Udruga Prijatelji životinja želi potaknuti hrvatske građane da kupuju proizvode koji nisu testirani na životinjama

Stotine tisuća zečeva, zamoraca, miševa, pasa, mačaka i ostalih životinja godišnje je u Europi izloženo testiranju proizvoda za opću uporabu. Daleko od očiju javnosti, truje ih se kemikalijama ili im se one nanose na izbrijanu kožu. Najčešće reakcije su trzavica, povraćanje, paralize, sljepoća, krvarenja i smrt.

Želeći ukazati na nepotrebnost i surovost testiranja na životinjama u industriji, akciji Prijatelja životinja priključili su se i Ivana Radovniković i Damir Hoyka. Uz poruku 'Ljepota izvire iz suosjećanja' Ivana Radovniković je pozirala za jumbo plakate koji će se 17. svibnja najprije pojaviti u Zagrebu i Splitu. Snimanje se održalo u foto studiu Damira Hoyke, a za Ivanin make-up zaslužna je Ana Rajić.

Promocija i prvo javno pojavljivanje plakata 'Ljepota izvire iz suosjećanja' je u četvrtak 17. svibnja u 12 sati, u Škola restaurant & lounge baru, Bogovićeva 7 / 2. kat (ulaz kod Profil Megastorea). Uz predstavnike Prijatelja životinja press konferenciji nazočit će i Ivana Radovniković i Damir Hoyka koji će dati izjave za medije.

'Još u srednjoj školi počela sam koristiti kozmetiku koja nije testirana na životinjama, a na to me potaknuo jedan dokumentarac koji me užasno šokirao i zbog kojeg sam postala svjesna načina na koji se ti pokusi na životinjama rade. Kao potrošač takvih proizvoda osjetila sam se odgovornom i odlučila promijeniti svoje navike, što je bilo jednostavno jer sam ih samo zamijenila proizvodima s bijele liste. Sada imam priliku zajedno s Prijateljima životinja i Damirom Hoykom kroz ovu akciju pozvati ljude da ne budu samo slijepi potrošači, te ih podsjetiti da postoji alternativa svoj toj bezosjećajnosti', poručuje Ivana Radovniković.

Prijatelji životinja pozivaju građane da posjete web portal Udruge www.prijatelji-zivotinja.hr na kojoj mogu naći informacije o etičkim tvrtkama koje ne testiraju svoje proizvode niti njihove sastojke na životinjama i koje paze da sastojci koje nabavljaju nisu testirani na životinjama.

Preko 70 posto građana Hrvatske radije bi odabralo proizvode koji nisu testirani na životinjama. Ove brojke u skladu su sa stavovima stanovnika diljem Europske unije da se ukinu testiranja na životinjama. Savjesnost kupaca pri odabiru proizvoda ima ključnu ulogu u potpunoj zabrani testiranja i prodaje proizvoda testiranih na životinjama.

Ivana Radovniković će na svojem koncertu, koji će se održati u srijedu 30. svibnja u 20 sati u kazalištu Mala scena, Medveščak 2, svim posjetiteljima darovati razglednicu 'Ljepota izvire iz suosjećanja' i primjerak crno-bijele liste te ih tako pozvati da kupnjom proizvoda koji nisu testirani na životinjama i sami pokažu suosjećanje.

Potporu ovoj akciji dali su i Adorea, Arto, Avon, Europlakat, Media, Lotusgraf, Oglasnik, Škola restaurant & lounge bar, Vector Design i Zale.

Ljepota izvire iz suosjećanja [ 207.70 Kb ]Ljepota izvire iz suosjećanja - konferencija [ 49.83 Kb ]Ljepota izvire iz suosjećanja 1 [ 50.52 Kb ]Ljepota izvire iz suosjećanja 2 [ 72.55 Kb ]Ljepota izvire iz suosjećanja 3 [ 75.85 Kb ]

Vezane teme

Ivana Radovniković i Jacques Houdek [ 308.56 Kb ]

Također pogledajte

Akcije

Reakcije, zahtjevi i prijave

Web reference

Facebook preporuke