31.05.12. Da bismo jeli nečije meso, moramo ubiti svoje srce

| More

Prijatelji životinja novim jumbo plakatom s fotografijom janjeta s Paga pozivaju na suosjećanje

- Kampanja s dojmljivom fotografijom i porukom u hrvatskim gradovima i degustacija veganskih jela

Živimo u proturječju. Otvaramo srce kulturi, umjetnosti, ljubavi i prijateljstvu, no zatvaramo srce pred nevinim živim bićima koja pate i ubijaju ih doslovno svake sekunde. Iako se služimo raznim tehnologijama, inteligentni smo i napredni, ipak blokiramo svoj razum kad se radi o životima jednako svjesnih i osjećajnih bića. Osuđujemo nasilje i želimo mir, a istodobno sudjelujemo u genocidu i pokušavamo opravdati nasilje koje bez razloga činimo životinjama. Zgražamo se nad ubijanjem pasa i mačaka, no zanemarujemo mnogobrojne smrti drugih životinja.

Na Pagu već stoljećima janje rano odvajaju od majke radi uzimanja njenog mlijeka za proizvodnju paškog sira. Dva poznata i skupa hrvatska branda nastala su iskorištavanjem životinja, nasilnim odvajanjem i klanjem djeteta, koje se onda pod nazivom janjetina poslužuje osobito na značajnijim proslavama na kojima često slavimo život.

Čupava, razigrana, nježna janjad završava svoj život nakon 30 dana. Ovčari svjedoče kako pri skupljanju janjadi ovce i janjad prestaju veselo meketati jer osjećaju da ih vode na put bez povratka. Odvajaju ih od majke, utovaruju u kamion, a potom odvode u klaonicu. Zbunjena i prestrašena janjad u dječjoj dobi završava kao nečiji obrok. Svake godine samo na Pagu ubiju oko 20.000 janjadi.

Osim janjadi, ubijamo i djecu drugih životinjskih vrsta u nevjerojatnome broju od preko 50 milijardi životinja godišnje, čime se nanosi nemjerljiva količina boli, stvara se nemilosrdna potrošnja resursa i glad u svijetu te nepopravljiva ekološka šteta, i uništava se zdravlje odraslih ljudi i njihove djece.

Ubijanje nedužnog bića čin je nasilja koje nema nikakvog opravdanja. Okus mesa, osobito danas kada nam je na raspolaganju obilje ukusne hrane biljnog podrijetla, nije i ne može biti opravdanje za ubojstvo slabijih i djece, što inače osuđujemo kada se radi o pripadnicima naše vrste.

Udruga Prijatelji životinja poziva građane na suosjećajnu i zdravu prehranu, temeljenu na namirnicama biljnog podrijetla. Na jumbo plakatima koji će se moći vidjeti u Opatiji, Osijeku, Poreču, Rijeci, Splitu i Zagrebu, nalazi se fotografija janjeta kojega mesar nosi na klanje, koju je snimio Duje Klarić na Pagu, te poruka 'Da bismo jeli nečije meso, moramo ubiti svoje srce.' Ideju za slogan dao je Darko Beljan, a plakat je dizajnirala Maja Zaklan.

Prijatelji životinja povodom izlaska plakata također organiziraju zanimljivu degustaciju slasnih veganskih jela, koja će se održati u četvrtak, 31.5.2012. u 11 sati, u Rijeci na Korzu kod Trga Republike Hrvatske. Udruga će u sklopu ove kampanje tijekom godine organizirati slične degustacije i u drugim gradovima.

Kampanju 'Da bismo jeli nečije meso, moramo ubiti svoje srce' potaknula je građanka Rijeke, koja je, zbog zadovoljstva svojim dugogodišnjim veganstvom, zamolila udrugu Prijatelji životinja da probudi empatiju i kod drugih građana, kao što je bilo i kod nje. Udruga Kampanjom prenosi njezin apel svim građanima da ne sudjeluju u ubijanju životinja i da osjete mir koji dolazi od čiste savjesti.

U svakome od nas postoji dovoljno suosjećanja i razuma da se prekine zlo koje se nanosi životinjama, ljudima i okolišu. Samo treba skupiti snagu i otvoriti srce za druge, mijenjati sebe kako bismo promijenili svijet u bolje mjesto za život.

Da bismo jeli nečije meso, moramo ubiti svoje srce [ 442.30 Kb ]Degustacija u Rijeci, svibanj 2012. [ 73.39 Kb ]Degustacija u Rijeci, svibanj 2012. [ 73.52 Kb ]Degustacija u Rijeci, svibanj 2012. [ 70.94 Kb ]Degustacija u Rijeci, svibanj 2012. [ 67.32 Kb ]Degustacija u Rijeci, svibanj 2012. [ 61.97 Kb ]

Vezane teme

Također pogledajte

Akcije

Reakcije, zahtjevi i prijave

Facebook preporuke